2e voorwedstrijd selectie 2

In het weekend van 9 en 10 december stond er voor een deel van de 2e selectie van Turnclub P.i.T een voorwedstrijd in Amsterdam op het programma.

Op zaterdag 9 december mochten de turnsters uit niveau 3 hun eerste teamwedstrijd turnen. Het team bestaat uit Zola Antic, Liora Gerritsen, Amiah Thomassen, Vajenne Rozema en Joy van Ee. Bijna alle turnsters komen voor het eerst uit in dit niveau. Ondanks de nodige fouten was de potentie van dit nog jonge team duidelijk zichtbaar en lieten ze al knap turnwerk zien. Het team werd 4e.

Zondag kwamen Jaliyah Manuputty en Jaeda Uijterwaal in actie om hun tweede teamwedstrijd te turnen. Zij vormen een gecombineerd team samen met turnsters van Hellas Tiel. Na een wedstrijd met wisselende resultaten mochten ze als team het brons in ontvangst nemen. Naast het team werd ook gekeken naar de individuele uitslagen. Jaliyah had niet helemaal haar dag maar straalde tijdens een mooie vloeroefening waar ze een hoge score voor behaalde. In het eindklassement werd ze 9e. Jaeda turnde een super goede wedstrijd met als hoogtepunt een prachtige balkoefening. Ze won verdiend het brons!

2023-12-11

www.turnclubpit.nl

Den Haag - Afgelopen zondag turnden de eredivisie turnsters van P.i.T hun 3e landelijke wedstrijd. Kaily Meerwijk had de puntenlimiet… Meer >

Afgelopen weekend kwamen de beste turnsters van Nederland samen in Den Haag voor het NK turnen divisie 1, 2 en 3. P.i.T turnsters… Meer >